assalamualaikum..salam sejahtera...

WELCOME TO CHEQLEP life...

kebanyakkan manusia.. mula untuk mengatasi krisis hidup ketika mula mengenali apa itu dunia... dari krisis hidup itu..wujudnya satu perasaan untuk senantiasa meneroka setiap keadaan dan kewujudan sesuatu... dari situlah lahirnya rasa cinta.. hairan..ingin tahu..bimbang...bangga..riak dan akhirnya...hingga ke satu ketika... manusia itu ..yakni kita..boleh terpesong dan mudah untuk melupakan kepadaNYA... JIKA dilihat dari sudut kematangan seseorang manusia itu..kita tidak boleh hidup tanpa bergantung antara satu sama lain...tidak kiralah.. manusia,haiwan,tumbuh-tumbuhan mahupun sesuatu yang sekecil zarah... JELAS disini.. sesuatu yang hidup..memerlukan sesuatu yang lain untuk terus hidup .. SAMA seperti cheq.. yang memerlukan anda untuk cheq terus hidup... dan hidupp,,,dan hidup,...seperti ANDA...!!!!!!!!!!

Saturday, January 22, 2011

sekadar tatapan untuk korang.... ni lah muke aku yang ALLAH kurniakan..cukup sifat...cukup semua...siap ade extra taik lalat kat idong lagi... :)


 mase ni..otw balik kampong..PERAK..dari KL...sejok beb..
 yang ni,..ngah picnic nagn classmate UPNM..kat sg.gabai..hulu langat...besttt!!


 ini lah ayah dan bonda yang aku sayang giler....
 yang ni...special sket... kat terenggnu..






 ini lah abang aku... mase die konvo tahun lepas.. 2010.. habis diploma.. bukan main seronok die..mama aku apetah lagi... mengangis la... :(
 ini la kwan2 aku kat UPNM ... sume ade...askar ade...xaskar ade... biru ke..hijau ke..kelabu ke..putih ke..kmi tetap rakyat malaysia... ehehhe

 yg ni,,name die nami.. a.k.a skandal aku dlam rumah/bilik.. kire die tau la hari2 aku pakai ape..haishhhh!! censored!!!!
 ini..mse aku g konvoi ngan budak2 club aku..northern shark namenye.. kami ke perlis...jaohh beb..aku sorang2 je dari KL..turs G PERLIS... mmg tibe2 rase cam ponngong tu xwujud la..... uishh,..,
 adegan ini..mmg disengajankan... mase ni.. budak2 klas aku..kat u ni,..wat trip ke PD.. muzium tntera darat ngan ke.. pusat latihan pengaman PBB kat PD nuh... besttt!!!pengalaman tuh!
yg ni...name die.. mr.piko... awek die comey kot..haish..pic ni..khas utk die mse die celebrate bday ngan aku dulu./../ bli kek mahal2.. yg mkn 2suap je..yg lain sume mlekat kat dnding..haiyaaaaaaaaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment