assalamualaikum..salam sejahtera...

WELCOME TO CHEQLEP life...

kebanyakkan manusia.. mula untuk mengatasi krisis hidup ketika mula mengenali apa itu dunia... dari krisis hidup itu..wujudnya satu perasaan untuk senantiasa meneroka setiap keadaan dan kewujudan sesuatu... dari situlah lahirnya rasa cinta.. hairan..ingin tahu..bimbang...bangga..riak dan akhirnya...hingga ke satu ketika... manusia itu ..yakni kita..boleh terpesong dan mudah untuk melupakan kepadaNYA... JIKA dilihat dari sudut kematangan seseorang manusia itu..kita tidak boleh hidup tanpa bergantung antara satu sama lain...tidak kiralah.. manusia,haiwan,tumbuh-tumbuhan mahupun sesuatu yang sekecil zarah... JELAS disini.. sesuatu yang hidup..memerlukan sesuatu yang lain untuk terus hidup .. SAMA seperti cheq.. yang memerlukan anda untuk cheq terus hidup... dan hidupp,,,dan hidup,...seperti ANDA...!!!!!!!!!!

Saturday, January 22, 2011

dah cuci TANGAN.

kalau dulu...hidop aku asyik..leka...sebok...bangga..riak.. lupa..alpa dengan sesuatu..skang..aku dah cuci tangan... bak kate orang..kite kene belajar utk lepaskan sesuatu yg kite sayang demi sesuatu yang lebih baik... yep... aku sayangkan die... lebih dari aku sygkn sape2..kecuali agama dam mama aku... die adelah NORSUZIANA..yg telah aku talakkan... sebab ade masalah yg xdpt dielakkan... cukuplah selama dari aku lepas spm hinggalah aku msuk U.. die dah ckup penat berbakti pada aku..dan aku pon dah cukup penat melaburkan kertas yang bernilai untuknye..





















walaupon perit hati ni... sampai mengingau-ngigau aku tidor... aku redha..aku sedar.. ape yg berlaku..ade hikmah diseblik sume ni... even aku dah xde moto sendiri...tapi.. satu bekalan yang aku xkn dpt walaupun msuk skolah tadika balik adelah... aku tau ape problem motor..camne nk service.... dan yang paling penting...SKILL pemanduan terutamanya dalam aspek CORNERING... berjaya aku kuasai.. itu sebahagian dari ilmu dunia je la.. ape-ape pon.. ini lah benda yang paling aku sayang...kalau aku ade GF pon..xmgkin aku syg die lebih macam aku sayang JANDA AKU NI... sekian... cheqlep..

No comments:

Post a Comment